Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

DIY ombre jeans + plastic wedges

heeejka hej ;) 
dziś kilka słów o outficie. Spodnie zrobiłam sama, własnymi rękoma- dosłownie (nie polecam. lepiej ruszyć mózgownicą i przypomnieć sobie gdzie się trzyma w domu gumowe rękawiczki ;))
Litr ACE, miska, odrobina (hmn, dość spora:P) wody + 3,4 h czasu i gotowe. 

Muszę tez tutaj wspomnieć słówko o butach ponieważ totalnie mną zawładnęły. o dziwo pochodzą ze sklepu Carry, którego przeważnie omijam szerokim łukiem. raz tak o, mnie naszło, żeby tak może wejść i zobaczyć czy nie ma czegoś ciekawego za ścianą... no i masz, są i one, piękne, świecące, czerw one! 
hahaha 
Jedyna czego się obawiam, to to, że mnie mogą obdzierać, jako, że ostatnio każde z moich nowych butów mnie obdzierają + klątwa mojej siostry, dla której nie było odpowiedniego rozmiaru (a i dobrze, bo po co jej te same buty co moje?! ;o) 










Wearing:  Cubus jacket  |  Bershka top  |  DIY ombre jeans  |  Carry plastic wedges  | H&M hair cuff 

;*** 

31 komentarzy:

  1. Oooo genialne spodnie, ja też mam w planach zrobienie takich!:)
    Mogę wiedzieć ile kosztowały buty? Są świetne, całość również!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 zł w cenei regularnej a ja kupiłam na przecenkach za 50 ;D

      Usuń
  2. JA RÓWNIEŻ DODAŁAM ,BO NIE MIAŁAM ;C

    spodnie wyszły świetnie,t-shirt świetny,butki też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie wyszły świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i to bez przepłacania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie wyszły super, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne- gratuluje pomysłowości!!! a buciki cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe wyszły spodnie, choć wydaje mi się, że lepiej by wyglądały, gdybyś rozjaśniła mniejszy fragment bądź zrobiła to przejście bardziej płynne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że chciałam, żeby wyszły płynne, ale psikus ;D nie miałam psik psika, żeby spryskać :P

      Usuń
  8. świetnie wyglądają te spodnie!!! :)
    i buty- ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonały pomysł. Lubisz bawić się modą, zapraszam do mnie,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze? Myślę, że kontrast jest zbyt ostry pomiędzy ciemną, a jasną częścią spodni. Buty są cudowne. Tak się czasem zdarza, że jakiś przypadkowy albo wręcz nielubiany sklep potrafi nas zaskoczyć jakąś perełką ;D Wygodne są? Nogi się nie pocą? Podobają mi się plastikowe balerinki stylizowane na melisski, ale jakoś idea chodzenia w butach z blasku, szczególnie przy wysokich temperaturach trochę mnie nie przekonuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie te spodnie wyszlyy!;) Moze mi tez takie zrobisz??;*
    Buty sa cudne, tez je chcialam sobie kupic, ale jednak kupilam inne xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko Adzik! Muisz mi tylko dać jakieś gacie (najlepiej stare, bo w razie czego jak Ci się nie bd podobać to spiszesz na straty:P) i ACE ;D

      Usuń
  12. o w morde!! a ja chciałam kupić te sandałki...;-((( teraz żałuję, bo wyglądają przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie wyglądają świetnie i butki pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super! Na prawdę fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale to genialnie wygląda!
    gdzie można kupić to ACE? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie wyszły bardzo fajnie a buty wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ale super Ci te spodnie wyszły :)
    ja chyba też spróbuję,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. super jeansy!! :) juz gdzies takie raz widzialam i chcialam sobie zrobic, ale jakos zapomnialam zupelnie o tym! :P buty wygladaja czadersko! sa wygodne? tshirt rihanny jest super! :D dodałam do obserwowanych!:)x

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja muszę swoje jeansy jeszcze raz potraktować wybielaczem, bo niestety pierwsza próba okazała się nieudana :(

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie - dzięki za pomysł, może kiedyś skorzystam :)
    A kurtka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no tobie też wyszły niezłe dżiny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieźle wyszły te spodenki.

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3