Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

czwartek, 22 grudnia 2011

kreacje Sylwestrowe!

Witaajcie złotka! ;))
Święta tuż tuż... a co po nich? Oczywiście Sylwester! Ja jednak nie mam jeszcze na tą szampańską noc sukienki! ;o  Hmn, myślę  (no ok, mam nadzieje, kszyyyt), że nie jestem sama, i parę z Was, też jeszcze ma wybór tego jak olśnić, oszołomić i powalić pozostałych członków zabawy na kolana przed sobą, więc przygotowałam dla nas kilka inspiracji ;))


Powyższe sukienki oraz zdjęcia pochodzą z asos.com 

Btw. ta modeleczka jest prześliczna <3 


Sukienki i zdjęcia z góry- topshop.com 

sukienka i zdjęcie- szafomania.pl 

8 komentarzy:

  1. nie jestem fanką różu, ale ta różowa mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie mam planów na sylwestra jakoś w tym roku.. ;p
    za bardzo byłam zajęta przez ten miesiąc pracą itp..
    pewnie zostanie mi spacerek z mym narzeczonym, szampan w ręku i podziwianie fajerwerek ;]
    No chyba że coś tam sie zorganizuje jeszcze ;]

    a sukieneczki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy nagłówek? ;>
    Śliczne sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta na jedno ramie <3 mmm :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubranka!!!!!!! Co tu wybrac?:) ja jeszcze nie weim co założę:)?::*:*:*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście modelka świetna, ogólnie sukienki cudowne :) W tę noc trzeba błyszczeć!
    WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te błyszczące sukienki są śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja już mam :D
    uff!
    czarna, cała cekinowa - jestem w niej zakochana!

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3