Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 14 października 2011

Bitter Sweet + pseudoLity!

Cześć kochani! W końcu udało mi się zebrać jakiś materiał na posta... Mówię "w końcu", bo prawda jest taka, że przez to zimno, które panuje na dworze nie mam ochoty w ogóle kombinować ze stylizacjami i moje outfity przybierają postać jesiennych zwyklaków. Tyle, że zamiast cienkich sweterków noszę grube, długie i obszerne swetrasy ;)
Co do dzisiejszego setu to nie ma się co rozpisywać. Nie ja pierwsza połączyłam uroczą koronkę z ostrymi dodatkami jakimi zdecydowanie są ramoneska czy buty stylizowane na campbellowe Lity (które swoją drogą kosztowały mnie sporo nerwów i nie jestem do końca pewna czy problemy z nimi dobiegły końca, ale nie, nie chce mi się teraz o tym pisać, a Wam czytać :)) W każdym razie miałam zamiar tak jutro pokazać się na imprezie, na którą wybieram się do Krakowa, jednak moje kochane pieski urządziły mi niezły wycisk... Pościg w błocie i innych substancjach tego typu, co poskutkowało tym, że sukienka jest w brązowe a rajstopy w szare łaty. ;]

















btw.  też Wam się wydaje, że ta sukienka jest zdecydowanie, za krótka? W żadnym wypadku nie stronię od mini spódniczek i takich tam, ale zawsze kiedy mam na sobie tę sukienkę, a właściwie kiedy się w niej oglądam na zdjęciach mam wrażenie, że wyglądam, jakbym zapomniała spódniczki, spodenek albo spodni... hmn, może jednak powinnam pomyśleć nad zastąpieniem rajstop leginsami...



+ filmik promujący after party po student campie w Krkowie i Wawie! ; ) (zasłonili nas napisami ale tańczymy ;D)



lace dress,  shoes- allegro
jacket- cubus



 Pozdroouściski dzióbki! 
;****



15 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :)
    dodaję do obserwowanych, bo bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)
    ramoneska jest świetna i te buty! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam tą kurtkę, ale się jej pozbyłam na Allegro, bo wydawało mi się, że jakoś dziwnie znieksztaca sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz ;) Te buty są boskie! ;D
    Zapraszam na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna sukienka, i wcale nie za krótka- masz b ładnie nogi więc je pokazuj:)

    buty.... <3 love!!
    sama poluję na ''lity'' tylko jeszcze nie mogę sie zdecydować na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, uwielbiam takie zestawienia !! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz - buty niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no troszke krotka jest;)

    boska ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz:) lubie takie niekonwencjonalne połaczenia jak ta koronkowa sukienka, skórzana kurtka i masywne buty...:)
    włąsnie o buty mam pytanie..Tez na takie poluje, ale w żadnym z internetowych sklepów nie ma juz mojego rozmiaru..pamietasz moze nazwe użytkownika na allegro, od którego je kupiłas?:) byłabym bardzo, ale to bardzo wdzięczna, bo boje sie,ze niedługo juz nigdzie nie bede mogła ich dostac...
    z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. great love for your lace dress,look great on you. dresses are essential for a creative outfit,I guess,and I find so much inspiration in that vintage patterns :)
    romwe streetfashion blog,pay a sweet visit? kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie! A buty pseudo czy nie, są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna sukienka, bardzo mi się podoba jej połączenie z ciężkimi butami ;)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3