Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2011

Lion is the Queen.

Dziś po raz pierwszy tej wiosny wybrałam się na uczelnie z gołymi nogami, było to dosyć odważnym przedsięwzięciem, ponieważ ciągle zakrywane przez spodnie lub rajstopy są odrobinę "nie wyglądające", mam nadzieję jednak, że to się zmieni i ich stan znacznie się poprawi, zwłaszcza, że jutro zamierzam przeleżeć caaaały dzień na podwórzu! 


T-shirt, który mam na sobie, dość długo leżał zwinięty w kostkę w szafce i cierpliwie czekał na swój triumf. Podoba mi się jego motyw, natomiast, krój nie należy do jednych z  moich ulubionych, co być może demotywowało mnie do wcześniejszego użytkowania. 







tshirt- no name
shorts- zara trf
wedgs- h&m
bag- no name


1 komentarz:

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3